ScrollToTop

Kieleckie Centrum Kultury poszukuje osoby na stanowisko : SPECJALISTA DS.PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI PODSTAWOWEJ W ZAKRESIE SOCIAL MEDIA

Zakres podstawowych zadań na w/wym stanowisku:

– kreatywność w pomysłach promujących działania KCK,
– prowadzenie kampanii socialowych – od tworzenia contentu po mierzenie efektywności działań,
– tworzenie strategii komunikacyjnej w różnych kanałach społecznościowych /min. Facebook , Twitter , Instagram /
– realizacja strategii komunikacyjnej w zakresie PR
– realizacja polityki wizerunkowej , polityki informacyjnej
– budowanie relacji z klientami , współpraca z mediami

Wymagania stawiane kandydatom:

– wykształcenie wyższe,
– min.2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
– znajomość obsługi komputera , oraz podstawowych programów niezbędnych na danym stanowisku pracy
– kreatywność, zaangażowanie i komunikatywność,

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w formie umowy o pracę.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać w terminie do 2019-12-12  na adres – Kieleckie Centrum Kultury 25-334 Kielce Pl. Moniuszki 2 B ,osobiście w dziale kadr – pokój nr 06, ewentualnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jaroslaw.ramiaczek@kck.com.pl

Osoby składające dokumenty aplikacyjne proszone są o podpisanie klauzuli informacyjnej RODO znajdującej się w załączniku do ogłoszenia.

KLAUZULA INFORMACYJNA REKRUTACJA PRACOWNIKÓW (pdf)

Powrót