Grafika. Plakat monodramu z piosenkami "Pożar nadziei" w wykonaniu Teatru Pegaz. Występuje Kornelia Patro. 14 listopada, godz. 19 Mała Scena KCK. Wstęp wolny. Tło z dwóch kolorów, przedzielone w połowie w poziomie. Na górze zieleń, na dole czerwień. W centralnej części grafiki postawiony pionowo w górę. Na dolnej, czerwonej części jest zielony, Na górnej zielonej - czerwony i wygląda jak płomień. Nazwa spektaklu także podzielona na pól" Słowo pożar znajduje się na zielonej części, nadziei na zielonej.

Kieleckie Centrum Kultury zaprasza na monodram z piosenkami „Pożar Nadziei” w wykonaniu Teatru Pegaz. Występuje Kornelia Patro z zespołem Ayahuasca.

Autor i reżyseria: Andrzej Skorupski
Choreografia: Małgorzata Ziółkowska
Scenografia: Robert Pęczek

ZESPÓŁ AYAHUASCA

KORNELIA PATRO – wokal
KUBA DŁUGOSZCZ – gitara elekrtyczna
KAMIL MIETELSKI – gitara elektryczna
KUBA SKUZA – perkusja
PAWEŁ SUROWIEC – gitara basowa

Tym razem Teatr „Pegaz” działający od 28 lat w Kieleckim Centrum Kultury przygotował monodram z piosenkami. Występuje w charakterze aktorki i wokalistki zarazem, śpiewa własne utwory z towarzyszeniem zespołu Ayahuasca. Młoda, wszechstronna, artystycznie uzdolniona KORNELIA PATRO. Pisze teksty piosenek i komponuje. Jej utwory można usłyszeć w stacjach radiowych. Nagrała kilka teledysków. Wygrała „Szansę na Sukces”. Do tej pory w Teatrze „Pegaz” występowała w trzech spektaklach.

Monodram porusza wachlarz egzystencjalnych tematów, które człowiek spotyka u progu młodości. Może ten próg przekroczyć lub się cofnąć. W spektaklu aktorka jak z rękawa sypie maksymami, życiowymi prawdami, które dla niektórych wydają się oczywiste. Można powiedzieć, że rozpatruje rzeczywistość przez pryzmat dojrzałego idealizmu młodzieńczego. Między doświadczonym życiowo człowiekiem, a młodym następuje sprężenie zwrotne. Młody może się dużo nauczyć od dojrzałej osoby, a warto też poznać świeże spojrzenie na świat młodych.

Darmowy wyjazd z parkingu dla widowni uczestniczącej w wydarzeniach organizowanych na dużej scenie KCK:

Wyjazd po tych godzinach płatny na podstawie biletu wjazdowego.