Kup lub zarezerwuj bilet na spektakle i wydarzenia
w Kieleckim Centrum Kultury – osobiście, online lub telefonicznie.

Kieleckie Centrum Kultury to jedna z ważniejszych instytucji kulturalnych w naszym regionie.

Tu zobaczysz spektakl, posłuchasz koncertu, zobaczysz film, weźmiesz udział w festiwalach, spotkaniach i innych wydarzeniach.

Ceny biletów są różne na każde wydarzenie. W przypadku wydarzeń na Dużej Scenie KCK ceny zwykle zależą też od miejsca na widowni.

Sprzedajemy bilety normalne oraz ulgowe.

Bilety ulgowe przysługują:

Informujemy, że zgodnie z uchwałą Rady Miasta Kielce od 12 sierpnia 2023r. ulegają zmianie warunki korzystania z Karty Dużej Rodziny:

Osoby z biletami ulgowymi mogą zostać poproszone o pokazanie ważnego dokumentu uprawniającego do zniżki przed wydarzeniem lub spektaklem.

Bilety ulgowe sprzedajemy tylko w kasie stacjonarnej.

Dla grup zorganizowanych:

Bilety grupowe (minimum 20 szt.) zarezerwujesz telefonicznie lub osobiście.

Swoją rezerwację musisz potwierdzić pisemnie.

Wypełniony formularz należy przynieść do kasy Kieleckiego Centrum Kultury, przesłać faksem na numer +41 34 49 054 lub mailem na adres kasa@kck.com.pl nie później niż 3 dni od daty rezerwacji złożonej telefonicznie.

Bilety grupowe sprzedajemy tylko w kasie stacjonarnej.

Gdzie kupić bilety?


Stacjonarnie

Plac Moniuszki 2B
Wejście na Dużą Scenę KCK (od ul. Kościuszki)

Kasa czynna:

  • Poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godz. 11:00-13:00
  • Czwartek w godz. 15:00-17:00

W kasie akceptujemy karty płatnicze (dot. wyłącznie spektakli i koncertów organizowanych przez Kieleckie Centrum Kultury).

Faktury VAT wystawiane są na życzenie widza.

Online

Kup bilety online na:

Akceptujemy płatność Blikiem, szybkim przelewem oraz kartą płatniczą.


Zwrot biletów

Biletów zakupionych na konkretne imprezy nie możesz zwrócić ani zamienić na inne. Zwrot pieniędzy dostaniesz jedynie, gdy wydarzenie zostanie odwołane, zmienimy jego termin lub miejsce.

Te zasady wynikają z przepisów Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r.poz.827, artykuł 38, pkt 12). 

Dokumentem potwierdzającym fakt sprzedaży jest paragon fiskalny. W przypadku zwrotu biletu bez tegoż paragonu, nie jest możliwy zwrot pieniędzy.

Reklamacje

Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres:

Kieleckie Centrum Kultury
Plac Moniuszki 2B
25-334 Kielce

Uwaga!

W piątek, 23 lutego, kasa KCK będzie czynna od godziny 18 do 20.